«Αποκαλύψεις, [Θηλυκότητες]» έκθεση ζωγραφικής του Δημήτρη Παππού στην Chalkos Gallery

0
246

H Chalkos Gallery παρουσιάζει την ατομική έκθεση του ζωγράφου Δημήτρη Παππού με τίτλο «Αποκαλύψεις [Θηλυκότητες]» από τις 7 Ιουνίου μέχρι και την 21 Ιουνίου 2024.

Τα εγκαίνια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 7 Ιουνίου από τις 18:00 έως τις 21:00 στην Chalkos Gallery.

Επίσης, στον χώρο της γκαλερί θα διατίθεται ο κατάλογος της έκθεσης.

Ώρες λειτουργίας: Τρίτη- Παρασκευή: 18:00 -20:30.
Σάββατο: 11:00 – 14:00
Κυριακή και Δευτέρα: κλειστά

Ακολουθεί το κείμενο που συνέταξε η Καθηγήτρια Ιστορίας και Πολιτισμού Παιδαγωγικής Σχολής ΑΠΘ, Ιφιγένεια Βαμβακίδου για την έκθεση:

Από πολύ νωρίς είδα και απόλαυσα τα «πρωτόλεια» έργα του καλλιτέχνη σε ατομικές μικρές εκθέσεις στη δυτική και κεντρική Μακεδονία (Το 2004 στην Θεσσαλονίκη 2005 στη Φλώρινα το 2006 στο Κιλκίς). Αργότερα σε ομαδικές και ατομικές στη Θεσσαλονίκη σε ασπρόμαυρη τεχνική μερικώς, πολύχρωμα τα περισσότερα σε εξπρεσιονιστική και φωτορεαλιστική απόδοση μικρού και μεγάλου μεγέθους, με έμφαση σε ύφος και χαρακτήρες μορφών ολόσωμων και πορτρέτων, αντικειμένων με όγκους και ευρύτητα, εσωτερικών αρχικά και μετέπειτα εξωτερικών χώρων.

Χαίρομαι και θαυμάζω την πρόοδο και τη σταθερή πορεία του στην κατάκτηση της ζωγραφικότητας, της έκφρασης, της προοπτικής και της πολυχρωμίας, του γυμνού και ανθρωποκεντρικού άστεος. Φαίνεται σαν να παράγει στα έργα του μια νέα-μεταφύση μέσα στην πόλη, επιλέγοντας τα ιστορικά νεοκλασικά κτήρια της Θεσσαλονίκης, σε μνημεία το ύπαιθρο της Αθήνας, και στην Φλώρινα, την αρχιτεκτονική και τη μνήμη της πόλης ως κυρίαρχη επαναλαμβανόμενη θεματική. Τα κτήρια ζωντανεύουν από τα σώματα των γυναικών και των ανθρώπων που τα θυμούνται, που τα επισκέπτονται, που τα θαυμάζουν. Τα θερμά χρώματα – κίτρινο, πορτοκαλί, κόκκινο και οι συνδυασμοί τους – προσφέρουν ενέργεια, θετικότητα και φωτεινότητα σε κάθε χώρο. Τα έργα που παρουσιάζονται σε αυτή την έκθεση- Ιούνιος 2024, στο Χαλκό- που υποστηρίζει τις νέες σύγχρονες γενιές εικαστικών της πόλης- συνιστούν μια συνέχεια της προηγουμένης συλλογής του με θεματική My Apocalypse.

Οι τίτλοι και υπότιτλοι ως επεξηγηματικά σχόλια δομούν ένα εννοιολογικό, ποιοτικό γλωσσικό υλικό που μαζί με τα έργα μας προσφέρουν ένα πολυτροπικό σημειωτικό μάθημα αναζήτησης σε άλλες εποχές, σύμβολα, ενδείκτες και μεταφορές, μετωνυμίες. Το παρελθόν και το παρόν συναντιούνται και συγχρωτίζονται.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ: [ΘΗΛΥΚΟΤΗΤΕΣ]
Πρόκειται για δημιουργίες και σύλληψη των έξι τελευταίων χρόνων, εφαρμόζοντας την τεχνική παστίς (pastiche), ακολουθώντας τη δική του μεθοδολογία ως τελετουργικό μετασχηματισμού του φωτογραφικού και ψηφιακού ρεαλιστικού υλικού, που αποδίδει χωρίς συγκεκριμένη ταυτότητα προσωποκεντρική, τη θηλυκότητα, τη γυναίκα ως δυναμική σώματος, δράσης, κίνησης, βαρύτητας, πολύ-σεξουαλικότητας αποστασιοποιημένα και χωρίς ηδονοβλεπτικό βλέμμα. Το γυμνό ως φωτορεαλισμός στο μεταμοντέρνο πεδίο του, λυτρώνει το κοινό των έργων- το βλέμμα μας και συνάμα πρόκειται για την έκφραση της συνάντησης και συμβίωσης των ανθρώπων- γυναικών με την πόλη, μέσα και επάνω στα κτήρια να αιωρούνται ως ιέρειες και προστάτισσες. Τα κτηριακά σημαίνοντα αποδίδονται οργανικά σε σχέση με τα σώματα, ζωντανεύοντας στο παρόν την ιστορία των τοποσήμων αυτών, ως Μητρόπολη, ως Μουσείο Μακ. Αγώνα, ως Οικίες επιφανών εμπόρων, ως Αρχαιολογικούς χώρους, Νυμφαία, Ψευδαισθητικά και ενσυναισθητικά.

ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΧΘΗ:
Τα έργα σε λάδι και χαρτί είναι οι «Ιέρειες» και οι «Αποκαλύψεις», που ολοκληρώθησαν στα χρώματα και αρώματα της Φλώρινας ως αντήχηση σε λάδι au premier coup, στρώσεις υγρού χρώματος που εφαρμόζονται σε προηγούμενες στρώσεις ως σύντομη διαδικασία για να ακολουθήσουν τα μεγάλων διαστάσεων έργων. Ο Δ. Παππούς φαίνεται ότι ζωγραφίζει σε ένα οδοιπορικό σε πόλεις και ουρανούς, προς τα άνω -στα κτήρια, σαν να ζωγραφίζει με κάμερα την παλέτα του -και πολυεστιασμένο το βλέμμα του μέσα και έξω από το κοσμικό σύμπαν, σαν να αιωρείται κι αυτός.

Τα άλλα έργα, μικρά σε διαστάσεις επίσης, σε ακριλικό με μαρκαδόρους και λάδι και ξύλο, πολυτροπικές τεχνικές και εμπνεύσεις δομούνται συμβολικά και εξπρεσιονιστικά, σε pop art μετασχηματισμούς, κοπέλες σε κορνίζες, αγγελογράμματα, αρχέγονες σφραγίδες, και αφαιρετικές αποτυπώσεις των παιδιών της καθημερινής ζωής, που πρώτη φορά ενεργοποιούνται ως εικαστικά υποκείμενα στη μυθιστορία του καλλιτέχνη.

Στο έργο « Η πηγή» συναντάμε αναφορά σε δυό εμβληματικές γυναίκες, την Οφηλία και την Μέριλιν. Από τις επώνυμες μούσες αποτυπώνονται στο σύγχρονο έργο του καλλιτέχνη ως έκφραση, πολυχρωμία και μεταμοντέρνα κριτική στη θυματοποίηση και εμπορευματοποίηση των γυναικών στην καθημερινή ζωή, αλλά και στην ιστορία του μαζικού θεάματος: Πρόκειται για την κόρη μιας άλλης εποχής (16ος), ηρωίδα του Σαίξπηρ, Οφηλία, που κρατούσε λουλούδια όταν έπεσε στο νερό και την τράβηξαν στο πάτο τα βαριά της ρούχα –ή η Οφηλία που όταν ο Άμλετ την απορρίπτει, αρχικά οδηγείται στην τρέλα και τέλος στην αυτοκτονία. Η Μέριλιν Μονρόε (20ός) ως μύθος του αιώνιου θηλυκού με ποικίλες θεωρίες συνωμοσίας για το θάνατό της, ή η ηθοποιός/μοντέλο/κομπάρσα. που ως παιδί εννέα ετών δόθηκε από την μητέρα της σε ορφανοτροφείο, και σε ηλικία 16 ετών εγκατέλειψε το σχολείο για να παντρευτεί έναν νεαρό εργάτη. Γυναίκες σύμβολα από την ιστορία της λογοτεχνίας και της κινηματογραφικής χολιγουντιανής αφήγησης, που συνδηλώνουν την αναζήτηση της γυναίκας ως δυναμικής αισθητικής, που μας παραπέμπει ο καλλιτέχνης διακειμενικά στο δραματουργικό, το θεατρικό, το σονέτο, την ποίηση, τον μεταπολεμικό κινηματογράφο.

Στο έργο «Κενοτάφιο», όπου απεικονίζεται κορίτσι από την καθημερινή οικογενειακή ζωή του καλλιτέχνη με μπάλα- πιλάτες αποτυπώνεται η εξοικείωση του ζωγράφου με την καθημερινότητα, αλλά κυρίως με τις καμπύλες και τα παιχνίδια των όγκων και της κίνησης. Εννοιολογικά προσλαμβάνουμε αισιοδοξία και δράσεις νεότητας. Εικαστικά μας σαγηνεύει η χρωματική παλέτα του.

Στο Έργο “hic et nunc” η θεματική του καλλιτέχνη πραγματεύεται με ολόσωμες γυναίκες, ένα ζευγάρι γυναίκα-άνδρας ντυμένοι επίσημα-σε αφαίρεση και ελλειπτικότητα, γυναίκες σε ομάδα- υψηλές ωσάν αμαζόνες ενώ στο έργο «Bastet» διαφαίνονται γάτες γυναίκες σε ομάδα επίσης σε δεύτερο πλάνο, σε προοπτική, θεατρινίζουν και μάς προσκαλούν εντός του έργου, στη μυθολογία τους. Ο Δ. Παππούς υποστηρίζει με συνέπεια και ζωγραφικότητα, με ύφος και ήθος μοντέρνας και μεταμοντέρνας αισθητικής την τέχνη του σώματος, της γης, της πόλης, τη φεμινιστική δράση, τον ακτιβισμό εφαρμόζοντας και πετυχαίνοντας τη γλυπτική διάσταση των όγκων και των περιγραμμάτων, την υφή του στιγμιότυπου/επεισοδίου, το περίγραμμα και το φως, ειδικά το φως που μάς λούζει στη θέαση των έργων. Η περιήγησή του στο σύγχρονο, αλλά και στο ιστορικό τόπο της μνήμης, στο ελληνικό άστυ ως αρχιτεκτονική δομούν το δικό του εικαστικό λογότυπο και την υπογραφή του.

Η επανάληψη σωμάτων, γυναίκας-γυμνού, ερωτικού και σεξουαλικού, πορτρέτων -επωνύμων και ανωνύμων, – γίνεται πλέον η εικαστική εννοιολογική ταυτότητά του, από την οποία εύκολα αναγνωρίζεται η μήτρα των έργων του. Ο αυθορμητισμός, η δημιουργική υπερβολή, η ιστορική/υπαρξιακή/μυθολογική/κοινωνιολογική διάθεσή του, η σάτιρα, οι έντονες χρωματικές αντιθέσεις και η απόρριψη του παραδοσιακού εικαστικού αφηγηματικού οριζόντιου ή και κάθετου σχήματος, μάς γοητεύουν προς τη θέαση και μας προτρέπουν σε πολλαπλές αναγνώσεις και ερμηνείες

ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΒΑΜΒΑΚΙΔΟΥ
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΠΘ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Ο Δημήτρης Παππούς γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Από το 1999 ως το 2004 σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, στο τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων, στο 3ο εργαστήριο ζωγραφικής με καθηγητή τον Μάκη Θεοφυλακτόπουλο. Έχει συμμετάσχει σε κοινές δράσεις με το εργαστήριο χαρακτικής του Ξενή Σαχίνη και το εργαστήριο φωτογραφίας του Γιώργου Κατσάγγελου.

Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου Σπουδών στις Πολιτισμικές Σπουδές, Σημειωτικές Δομές και Παρακτικές του τμήματος νηπιαγωγών του ΠΤΔΝ. Έχει παρακολουθήσει κύκλο σεμιναρίων για τις θεραπείες μέσω Τέχνης στην εταιρεία Ψυχολογία, Τέχνη.

Από το 2004 ως τώρα έχει πραγματοποιήσει 4 ατομικές εκθέσεις στη Θεσσαλονίκη, τη Φλώρινα και το Κιλκίς και έχει συμμετοχές σε αρκετές ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι μέλος του ΕΕΤΕ, της ΕΚΚΜΕ, του ΣΚΕΤΒΕ και του Συλλόγου Αποφοίτων της Σχολής Καλών Τεχνών Θεσσαλονίκης . Ζει κι εργάζεται ως μόνιμος εκπαιδευτικός καλλιτεχνικών μαθημάτων στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Συνεργάζεται και δραστηριοποιείται με πανεπιστημιακούς φορείς και πραγματοποιεί εκπαιδευτικές δράσεις για το περιβάλλον και την Αειφόρο ανάπτυξη. Τα δύο τελευταία χρόνια ασχολείται με τη μουσική και συμμετείχε στην ερασιτεχνική θεατρική ομάδας του Πολιτιστικού Συλλόγου του Ναυάρχου Βότση.

Σπουδές
2008: Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στο ΠΤΔΝ, Τμήμα Νηπιαγωγών με κατεύθυνση στις Πολιτισμικές Σπουδές, Σημειωτικές Δομές και Πρακτικές
2004: Πτυχίο Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. με ειδικότητα στη ζωγραφική.

Ατομικές Εκθέσεις

• 13- 24/1/23: Παράλληλη Ατομική Έκθεση με τον Π. Δ. Γιάκα στην Chalkos gallery, Θεσσαλονίκη
• 17- 30/12/21: Ατομική Έκθεση στο the room του ΠΙΚΑΠ, Θεσσαλονίκη
• 18/2/20- 27/12/ 22: Αναδρομική ατομική έκθεση ζωγραφικής στο Καφέ- Συνεταιριστικό Βιβλιοπωλείο Ποέτα, Θεσσαλονίκη
• 27/3-15/4/07: Ατομική έκθεση ζωγραφικής, Αίθουσα Τέχνης «Κούρος Ευρωπού», Καλλιτεχνική Εταιρία «ΤΕΧΝΗ» Κιλκίς.
• 2-31/7/06: Ατομική έκθεση ζωγραφικής, Καφέ-γκαλερί «Εν ΦλωρΟίνοι», Φλώρινα
• 6-29/5/06: Ατομική έκθεση ζωγραφικής, Καφέ-γκαλερί «Έντεχνον», Θεσσαλονίκη

Ομαδικές Εκθέσεις
 ART THESSALONIKI, ΣΥΝ+ΚΡΟΥΩ, συμμετοχή στην ομαδική έκθεση του Συλλόγου Αποφοίτων Σχολής Καλών Τεχνών με επιμέλεια του Γιάννη Ζιώγα 23-26/ 5/ 24
 The Way I see you, 6- 3- 2023, ετήσια έκθεση των μελών του Σ. Α. Σ. Κ. Τ. Θ.
 Με μια Βουκέντρα, Ανεξάρτητη ομαδική έκθεση 51 καλλιτεχνών στο παλιό Εργοστάσιο Ήλιος, 10- 24/ 2 – 2023 σε επιμέλεια Μ. Δελλαπόρτα και Γ. Αργυριάδη.
 Black Duck, Έκτη/ Μεταφορές, συμμετοχή σε ομαδική έκθεση με αφορμή τα κείμενα από το ομώνυμο βιβλίου της Βίκης Κοσμοπούλου, 21- 23/2022
 ART THESSALONIKI, Μαγεμένες: συμμετοχή με την Chalkos gallery, 3- 6/11/22

 ART THESSALONIKI, Ταυτότητες: συμμετοχή στην ομαδική έκθεση του Συλλόγου Αποφοίτων Σχολής Καλών Τεχνών με επιμέλεια του Μάνου Στεφανίδη, 3- 6/11/22
 Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο Νικήτης, Art postal, συμμετοχή στην ομαδική έκθεση του Συλλόγου Αποφοίτων Σχολής Καλών Τεχνών, 14/7- 20/8/2022
 Casa Bianca, συμμετοχή στον 3ο κύκλο Ομαδικών Εκθέσεων του ΠΙΚΑΠ community, 10- 24/3/2020
 Έκθεση εικαστικών εκπαιδευτικών Β. Ελλάδας στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης 28/5 – 12/6- 19
 Black Duck, Το τσόφλι- Μικρόκοσμοι, συμμετοχή σε ομαδική έκθεση με αφορμή τα κείμενα από το ομώνυμο βιβλίου της Βίκης Κοσμοπούλου, 8- 13/1/2019
 CHEAPART Gallery, συμμετοχή στην CHEAPART Athens 2018, 14- 23/12/2018
 ΔΕΘ, Kosmima, συμμετοχή στην διοργάνωση 50/50 Καλλιτέχνες και Σχεδιαστές σε διάλογο, 20- 23/10/2018
 ΔΕΘ, περίπτερο CHEAPART, συμμετοχή στην CHEAPART 83, 8-16/ 9/ 2018
 CHEAPART Gallery, συμμετοχή στην CHEAPART Athens 2017, 8- 17/ 12- 2017
 Ποέτα, Συνεταιριστικό Βιβλιοπωλείο- Καφέ, συμμετοχή στην Ομαδική Έκθεση: Η δικαιοσύνη μέσα από τα μάτια του Garry Gilmore, 21/10/2017- 13/1/2018
 Προμαχώνας του Αγίου Γεωργίου στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου, Έκθεση Εικαστικών στα πλαίσια του 2ου Φεστιβάλ Ανάποδα, 4- 23/7/14
 Πρώην Στρατόπεδο Μακεδονομάχου Κόδρα, συμμετοχή στην CHEAPART 2010, 7- 27/6/2010
 Antonopoulou Art, συμμετοχή στην CHEAPART Athens 2009, 2- 23/12/2009
 Πρώην Στρατόπεδο Μακεδονομάχου Κόδρα, συμμετοχή στην CHEAPART 2009, 22/6- 10/7/2009
 TEΛΛOΓΛEIO IΔPYMA TEXNΩN, Έκθεση με τίτλο «Ποδόσφαιρο και Πολιτισμός», στο πλαίσο της θεματικής Προβολέίς στους Eπαγγελματίες, 28/2-12/4/2009.

 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ του Μορφωτικού Ιδρύματος Εθνικής Τραπέζης (Μ.Ι.Ε.Τ.), Α.Π.Θ. 10 Χρόνια Εργαστήριο Χαρακτικής, Ομαδική Έκθεση Αποφοίτων με Επιλεγόμενο μάθημα και Κατεύθυνση Σπουδών την Χαρακτική, 13 Μαρτίου- 6 Απριλίου 2008

 ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, Έκθεση έργων με θέμα τη θάλασσα στα πλαίσια της Ναυτικής εβδομάδας, 30/6- 13/07/2008.

 ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, Φως +, Ομαδική έκθεση του Σ.Κ.Ε.Τ.Β.Ε., 23/10- 18/11/2007.

 ΓΚΑΛΕΡΙ ΑΡΜΟΣ, Έκθεση Ζωγραφικής και Γλυπτικής για την ενίσχυση της Εταιρείας Σπαστικών Βορείου Ελλάδος, 06-28/05/2006.

 ART HOUSE Gallery Bar, Έκθεση Ζωγραφικής, Χαρακτικής και Φωτογραφίας της ομάδας 13ART, 04-31/05/2005.

 SKY BAR, Έκθεση Χαρακτικής και Φωτογραφίας της ομάδας 13ART, 23/01-31/01/2005.

 BIENALLE ΝΕΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ, Hotel Maris, Κρήτη, 10/10-02/11/2004.
 Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Έκθεση Αποφοίτων της Σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ., 08/10-06/11/2004

 ΠΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΚΟΔΡΑ 04, 29/08-12/09/2004.

 Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης. Έκθεση Ζωγραφικής για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες Αθήνα 2004, 26/05-09/06/2004.

 ΓΚΑΛΕΡΙ ΑΡΜΟΣ, Έκθεση Ζωγραφικής και Γλυπτικής για την ενίσχυση της Εταιρείας Σπαστικών Βορείου Ελλάδος, 06-22/05/2004.

 Velika Galerija, Βελιγράδι. Έκθεση Ζωγραφικής και Γλυπτικής, 18-31/03/2004.

 Q CLUB, Μύλος. Έκθεση με έργα φοιτητών της Σχολής Καλών Τεχνών, 29/01-29/02/2004.

 Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης: 3ο BAZAART, 22-23/11/2003.

 ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ. Το παιχνίδι της Θεσσαλονίκης, 17/09-05/10/2003.

 ΠΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΚΟΔΡΑ 03, 04-14/09/2003.

 “Studentski Grad” Galerija, Βελιγράδι. Έκθεση Χαρακτικής και Σχεδίου, 13/12/2001-13/01/2002.

 ΓΚΑΛΕΡΙ ΑΡΜΟΣ. Έκθεση Ζωγραφικής και Γλυπτικής για την ενίσχυση της Εταιρείας Σπαστικών Βορείου Ελλάδος, 22/05-05/06/2001.

 

Διοργάνωση εκδηλώσεων- Παρουσιάσεις

Γραμματειακή και τεχνική υποστήριξη στη διοργάνωση του 8ου Συνεδρίου της Ελληνικής Σημειωτικής Εταιρίας με τίτλο «Σημειωτική και Ιδεολογίες: Σύνορα, Περιφέρειες, Διασπορές», Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, 19-21 Οκτωβρίου 2007.

Ομιλία στην Ένωση Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων με την Εισήγηση: Ο κύριος της ζωγραφικής. 2010; 2011;

Ομιλία στην Ένωση Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων με την Εισήγηση: Τα νέα μέσα στην υπηρεσία των Καλλιτεχνικών μαθημάτων.2015
Σεπτέμβριος 2015, ομιλία στην ημερίδα Συμβούλων Εκπαίδευσης με την εισήγηση για Τα νέα μέσα στην υπηρεσία των Καλλιτεχνικών μαθημάτων.2015

Ομιλία στο ετήσιο συνέδριο της Ένωση Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων με τις Εισηγήσεις: Recycle Upcycle και
διδασκαλία μέσω της μεθόδου της ανοιχτής διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, 2018
Μάιος 2018, ομιλία στην ημερίδα Συμβούλων Εκπαίδευσης με την εισήγηση για Recycle Upcycle

Chalkos Gallery: Ιουστινιανού 21, Θεσσαλονίκη.
E. kparcharidis@yahoo.gr
Fb: chalkos gallery
T: 2310230763

 

 

Προηγούμενο άρθρο«Συνεπείς αφηγήσεις» του Σταύρου Παναγιωτάκη στην γκαλερί Artshot – Sophia Gaitani
Επόμενο άρθροΜε Κωνσταντέλια ο ΠΑΟΚ στο Champions League!
Τι είναι το thinkfree; Καλή ερώτηση. Μια παρέα, έτσι ξεκίνησε κι έτσι συνεχίζει, που θέλει να ποστάρει χωρίς περιορισμούς ό,τι την ευχαριστεί. Ό,τι γράφει ή ό,τι διαβάζει. Στο thinkfree δίνουμε το λόγο στους ανθρώπους του πολιτισμού μέσα από τη δραστηριότητά τους, αναδεικνύουμε νέα πρόσωπα με κοινό χαρακτηριστικό τη θετική σκέψη (think positive) και τη δημιουργικότητα σε κάθε τομέα και χώρο (πολιτιστικό, επιχειρηματικό, επιστημονικό κ.ά.), φιλοξενούμε ελεύθερα (write free) τεκμηριωμένες απόψεις για θέματα πολιτικής πολιτισμού, πολιτικής και κοινωνίας, οικολογίας και αστικού περιβάλλοντος, αρχιτεκτονικής και υγιεινής ζωής. Το thinkfree είναι κι ένα διπλό πείραμα: σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων που το στηρίζουν, αλλά και δημιουργίας ενός no budget ηλεκτρονικού περιοδικού (e-magazine). Γι' αυτό δεν είναι τυχαίο ότι μακροημερεύουμε χωρίς δυσκολία! Με σεβασμό και εκτίμηση, με αγάπη γι' αυτό που κάνουμε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.